2015. szeptember 28., hétfő

19. fejezet - Az utazás part 2.

Sziasztok!

Elérkeztünk az első évad végéhez. Így belegondolva elég döcögősen sikerült, főleg mert sokszor időm sem volt a történettel foglalkozni, pedig már egy ideje megvan a  fejemben, hogy mint és hogyan alakul Léa sorsa. Remélem tetszeni a fog a befejezés és velem maradtok - meg persze Léá-val - a 2.évadra is! ;)

Szép napot,
Sparkling Angel





Másodpercek alatt eldöntöttem, hogy megkeresem Paolót és kiderítem, hogy kivel szeretne lenni a nyár folyamán. Az mindjárt más fényben fogja megvilágítani a dolgokat, bár, erősen abban reménykedtem, hogy velem jön Rómába… 

Ahogy ballagtam fel a lépcsőn, ismerve már az utat a szobájához, és ahogy fordultam be a folyosóra, csak az nem jutott eszembe, hogy mi lesz, ha Ana is ott van. Megtorpantam. Ki akarom én tépetni a nyelőcsövemet? De, várjunk… ehhez csak van jogom! Nem érdekel Ana, én ezt most meg akarom tudni!

Túlságosan sokat nem is kellett arra várnom, mert a két személy pont felém közeledett, de velük volt még Macchiavelli és Cesare is. Na, jó, Léa, összpontosíts, ne parázz, sikerülni fog! Próbáltam nyugtatni magam azzal, hogy ez csak egy ártatlan kérdés. De, meg előztek a beszéddel.

-      Beszélni akarok veled.
-      Ana, hagyd őt békén! – Paolo hangja enyhén fenyegető volt.
-      Idefigyelj… - sziszegte, nem törődve Paolóval, annál inkább nekem célozva mondandóját – Paolo velem jön, nekem mindegy, hova, de, inkább Sevillába, de a lényeg… - és itt a hangja erősen fenyegető hangzást vett fel -, hogy te mindenképpen a másik helyen leszel! Értetted?
-      Igen, hallottam… - feleltem néhány másodpercnyi csönd után és összeszedtem a bátorságom – De, nem a te véleményedre vagyok kíváncsi, Paolóval szeretnék beszélni. – igyekeztem higgadtan és nyugodtan beszélni, de éreztem, kissé így is remeg a hangom.

És vártam. A másodpercek csigalassúsággal teltek. Láttam, ahogy Anát elönti a méreg és próbálja türtőztetni magát, hogy nehogy nekem ugorjon. Láttam, ahogy Paolo ledöbbent fejjel néz engem, és a háttérben, ahogy Cesare mosolyog. Mintha mulattatná…

-      Hogy merészeled… - üvöltötte Ana, csak úgy visszhangzott a egész ház – Még neked áll feljebb?! Mégis mit képzelsz magadról….
-      Ez csak egy kérdés, Ana. És nem tőled várom a választ. – tartottam tőle, hogy ezért a mondatért még nekem ugrik, de akkor Paolo közénk lépett.
-      Léa… - hangja szinte…esdeklő volt. A szemébe akartam nézni, de lesütötte azt. – Én Aná-val töltöm a nyarat. – ridegen csengtek a szavai fülemben.

Nem tudtam megszólalni. Semmi indoklás, csak egy hideg hang, nulla érzelemmel, mintha nem lenne semmi se köztünk. Mintha arcul csaptak volna. Nem bírtam, hogy ott van a közelemben. Szó nélkül hátat fordítottam neki, és elindultam a lépcső fele.

Ami ezután történt, emberi szem számára láthatatlan lett volna, hiszen másodpercek leforgása alatt esett meg. Még nem értem el a lépcsőhöz, amikor egy suhanást éreztem a hátam mögött, és még időben tértem ki Ana támadása elől. A következő csapását ellenben nem tudtam elkerülni,de, magammal rántottam, és míg én a földre estem, Anát magam felett áthajítottam a folyosón. Arra viszont már nem voltam felkészülve, hogy rögtön újra reagálnom kell, így védtelenül támadt rám és döngölt bele a földbe, szétszaggatva a ruháimat és parkettával szétkarmolva a fejemet. Aztán mintha mi sem történt volna, felkelt, megfogta Paolo kezét és elviharzott.

Éreztem, ahogy ömlik a fejemből a vér, de tudtam, hogy pár perc és a seb begyógyul. Mégis zavart a fejem zúgása és az orvtámadás, na meg, amit és ahogy Paolo mondott. Cesare térdelt le mellém és vizsgálta a sérüléseimet.

-      Jól vagy? – aggódást éreztem a hangjában.
-      Persze, semmiség, egy-kettőre rendbe jövök. – és, hogy kellőképpen megbizonyosodjon erről még rá is mosolyogtam.
-      Gyere felviszlek a szobádba. – azzal felkapott és elindult velem a szobám felé. A szemem sarkából mintha azt láttam volna, hogy Macchiavelli döbbenten bámulta volna „kettősünket”…
-      Köszönöm Cesare, de igazán nem kellett volna. – mondtam ezt már a szobámban, mégis jól esett újra a saját kis menedékemben lenni. Megilletődötten álltunk egymással szemben. Rájöttem, ő még sosem volt a szobámban és egy kissé fura jelleget adott ehhez az egész szituációhoz.
-      Gyere velem Rómába. – lépett közelebb hozzám. Majd látva döbbent pillantásomat, még egyszer elismételte. A hangja meleg volt, olyan amilyen szokott, és mégis valahogy más. – Gyere velem Rómába.
-      Ha jól kivettem, más választásom nincs is, Ana Sevillába menne.
-      Azt akarom, hogy örülj neki. Ígérd meg, hogy velem jössz Rómába!
-      Megígérem.  – és elmosolyodtam, nem tudom miért, csak éreztem, hogy ezt könnyű lesz megígérnem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése